joi, 23 ianuarie 2014

Zâmbiți, vă rog

Profesorul observă că unul dintre elevi e ocupat în afara lecţiei:
— Ce tot ştergi tu acolo cu guma?
— Şterg nota, fiindcă aţi spus să o corectez.


— Spune-mi Gigel, ce notă ai luat azi?
— Nu mi-ai spus tu, tăticule, că în timpul mesei nu se vorbeşte?!

*

— Tăticule, de ce tovarăşul profesor îmi dă numai nota 6? Ce, el nu ştie să numere pînă la 10?

*

Tatăl îi atrage atenţia lui Petrică:
— Ai început să iei note proaste, ieri un 4, azi altul... Asta ne mîhneşte mult şi pe mine şi pe maică-ta.
— Nu sînt eu vinovat, tată, se scuză Petrică. Doar nu pun eu note îi catalog...

*

— Nu pot să înţeleg şi pace! De ce nu vii şi tu o dată acasă cu note bune?
— În clasa noastră sîntem foarte mulţi tată, şi pînă să-mi vină mie rîndul, profesorul termină toate notele bune...

*

În recreaţie, între colegi.
— Oare cum aş putea să iau 10 la purtare?
— Important este să iei 1, pentru că zero şi aşa nu are valoare!

*

— Care este deosebirea dintre apa de mare şi cea de rîu?
— Apa de mare este sărată, iar cea de rîu este dulce.
— Dar de ce?
— Fiindcă în mare sînt foarte multe scrumbii!


Almanahul copiilor 1990

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu