duminică, 2 februarie 2014

Umor din Flacăra

Între ciobani:
— Ieri seară nu puteam deloc să adorm, şi mi-am amintit de sfatul cu număratul oilor.
Şi a funcţionat?
— Da’ de unde, mi-a pierit orice urmă de somn cînd mi-am dat seama că-mi lipsesc două!...

 *

Un ambasador, acum pensionar, îi explică unui coleg:
— Dacă un diplomat spune „da” înseamnă „poate”; dacă spune „poate” înseamnă „nu”.
— Şi dacă spune „nu”? îl întrerupe celălalt:
— Dacă spune „nu” — răspunde prompt primul — înseamnă că nu-i diplomat.

*

— Se pare că pentru ca văzul să-ţi rămînă bun pînă la adînci bătrîneţi este suficient să mănînci zilnic varză sau morcovi cruzi...
— Ce spui? Nu-mi prea vine să cred!
— Şi mie nu mi-a venit să cred la început... Dar trebuie să recunoaştem că nimeni n-a văzut, vreodată un iepure cu ochelari...

(Almanahul Flacăra 1986)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu